Fyller år. :)

Imorgon fyller jag år, känns riktigt bra. Eller nja, ja vet då inte ens, känns inte som något speciellt vid närmare eftertanke (Det där lät inte som om det kom från mig, brukar inte använda sådär visa ord som "vid närmare eftertanke".). Dock ska det bli great med partajj! :)

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, jag är riktigt kass på spontan engelska.
En kund frågade efter ett "ögonbrynsrakblad" (har ingen aning om vad det kallas) och hon pratade då på svenska och i slutet på engelska. Jag svarade;
"-I vejt då we don´t have it"
Hon kollade lite snett på mig och försökte nicka förstående.
(För er som inte förstår pite bondska så betyder I vejt - Jag vet.)
Hur ska detta gå om jag ska utomlands och jobba?
Kommer isåfall bli spännande att se.

Kommentarer
Postat av: Johan

Klockrent :P haha

2007-12-13 @ 23:15:15
URL: http://kama.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0