Inte en aning.

Vi var ju som sagt på Ikea och skopunkten igår. Mamma kallade det som att "fara till zoo". Och jag kan ju hålla  med, sjukt mycket folk och de som går emot strömmen eller pilarna som är på golvet i IKEA får ta emot en himla massa arga blickar. Stackarna, de som bara kanske glömt en glödlampa eller två. ;) (Nog för att de som är på zoo inte får en himla massa blickar?)

Det konstiga är dock att jag inte känner något sug efter att shoppa, och det är underligt för att vara jag! Så det enda jag köpte var en liten (väldigt go) chipspåse. Men jag var nöjd ändå på något konstigt vis. Men ska inte klaga, jag sparar ju en himla massa pengar som jag kanske annars skulle lagt på impulsivköp. :)
Eller ja, det blev ju en tidning också. Tror jag är något av en tidningsjunkie, men man har väl sina brister, I guess. :)

Förresten så lyckades min mor att råka ta med sig en strumpa från skopunkten. Hon använder i princip aldrig strumpor eller sockar eller vad man nu kan kalla det, så då skulle hon prova lite skor och hips vips så blev den kvar. När vi kommer hem så upptäcker vi att hennes fot är extra brun, tydligen var det en strumpa.

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0