Pilates

Jag (!) har försökt mig på pilates idag. Bara att pumpa upp den där träningsbollen var en träning i sig, jag lovar, mina armmuskler har inte känts sådär mycket på ett långt tag. Men när jag äntligen fått lite luft i den med hjälp av den tillhörande pumpen så vare bara att sätta igång dvd:n.
Har insett att jag har mycket mindre rum än jag trodde, ramlade under sängen, rakt in i databordet och i fåtöljerna. Men jag klarade mig igenom hela programmet, såklart inte lika hurtig som programledaren men ändå! Får väl hoppas att jag fortsätter med det här också ngn gång i veckan eller så, lär bli spännande att se om jag tar tag i det.

Imorgon blir det nog Haparanda och shoppa lite skor och nå grejs till lägenheten, eller då tills jag ska flytta. :)
Men jag diggar verkligen inte att köpa skor, det är inte "my cup of tea". Brukar oftast inte hitta några som passar mig, skulle gärna vilja ha några höga, men blir alldeles för lång då, är ju nog lång utan. Äh, nu ska vi tänka positivt!

Ha det. :)


Kommentarer
Postat av: annebelle

Känner igen mig, har precis gjort Pilates gym ball till DVD och upptäckte att jag har alldeles för mycket möbler i rummet. Och så hamnade jag i lampan också. Men det värsta är det var lite småtrist..Men det kanske blir roligare när man lärt sig. Sista övningen klarade jag inget vidare men annars gick det ok. lycka till med skoshoppingen.

2007-12-29 @ 14:54:13
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0