vettetusan.

Jag tror magkänslan säger mig något den här gången. (och det är inte för att jag ätit en massa musli, utan den där oroande känslan, eller den där "säkra" känslan på att något ska gå åt ett visst håll. gu, det där lät ju bara ännu mer missförstående. Men det jag menar är den där magkänslan som säger att en viss sak är på ett visst sätt eller kommer sig visa, att det är på ett visst sätt.) Jag tror bara jag kan förstå det jag skriver just nu, kanske lika bra det.
Men en sak är säker, magkänslan ska jag lita på oftare, då handlar det inte om magsmältning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 03:18:05
Postat av: BEAUTYCAVE

åå va kul!

Nej själv blir det nog mycket jobb ända fram tills nyår, en kompis flyttar hem igen efter att ha pluggat i spanien så jag ska passa på att träffa henne massor och så kommer ju min älskling på besök från rumänien några dagar så jag får försöka klämma ihop allt=)

2007-12-10 @ 09:22:27
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0