Hemma åter igen.

Trevligt med lite utbildning även fast resten var ibland roligt och ibland stundtals mindre roligt.
Roligt att resa och träffa nytt folk, men skönt att vara hemma ändå på något vis.

Sitter nu och käkar lite morötter (ytterst långtråkigt eftersom det tar så lång tid att tugga, haha ;P) för att mina kokta nudlar blev lite översaltade. Inte speciellt gott. Vilket innebär för min del att jag lärt mig att jag inte kan göra många saker samtidigt! :)

Skoldagen har faktiskt varit riktig rolig! En turism redovisning om Övik (?!) gick bra och att hänga med Jenny och Kamilla hela dagen är inte dåligt! ;)

Och nu till en annan grej, så har jag lovat Jenny att byta väska till en mindre. Fick höra en kommentar av en killkompis idag när vi satt på Stinas och käka en för övrigt god macka;
"-Är det där en handväska eller? Ser ut som en sånndär bag.. Eller är det en resväska?"
Så nu kan jag skutta omkring med en betydligt lättare väska. Mindre axelvärk är ju alltid ett plus men vars tusan ska jag rymma mina "så otroligt viktiga" saker jag har med mig? ;)

Insåg just att jag skrivit ordet "roligt" minst fyra gånger i den här texten. Säkert pga. salt nudlarna. Dem ska ja använda som en bra anledning nästa gång någonting händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0