Idag.

Fasen vilken dryg dag.
Har haft en ur personalen som stått bredvid mig i kassan hela tiden och jag tror jag håller på att tappa förståndet. Det är så himlarns mycket att tänka på. Jag fick skäll för att jag inte la mynten i kundens hand på rätt sätt, för att jag inte satt en galge bredvid en likadan galge och en massa annat smågrejs som min hjärna lyckas förtränga när man ska tänka på allt annat också. Så nu har jag ont i käken också pga. att jag lett och försökt skratta bort mitt förvirrande så fort ngn ur personalen påpekat att jag gjort något på fel sätt.
Galenskap!

Nu är jag deppig och lyssnar på skön musik. Då vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är du på praktik?

2007-11-16 @ 10:40:48
Postat av: Jennifer

På H&M :)

2007-11-16 @ 11:41:02
URL: http://www.jacobssonjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0