Min brorson

image23

Detta är då min brorson som är ett av de skäl som vi har för att åka till Sthlm så ofta. :)
När jag och mammsen skulle vara barnvakt åt lilla Filip så bestämde jag mig för att vara rar och vara lite social med han så jag sprang efter han några varv som alla de andra gör för att göra han glad, hips vips så får jag för mig att säga "bu!" åt han när han tittar bak på mig. Inte speciellt lyckat eftersom en sekund senare så brister han ut i gråt och när jag försöker muntra upp han så gråter han bara ännu värre. Vilken lyckad faster man är.


Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Närmast ska jag till Rumänien en vecka och hälsa på min pojkän som pluggar där:) Sen så söker jag ju jobb för fullt men ska rikta in mig mer på salonger och så nu när jag kommer hem! Får se vart jag hamnar.. Svårt med jobb så här mitt i hösten men man får kämpa lite extra bara:D

hahhaah va SÖT han va!!

2007-11-08 @ 20:36:56
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0