Lättnad

Det kändes som en lättnad att träffa dig idag. Samtalsämnena gick på rullande band, och du höll med mig för första gången på en grej. Det har du nog aldrig gjort tidigare, små saker har verkligen stor betydelse. De var första gången det kändes som om vi förstod varandra för några minuter. Jag vet att det har större betydelse för dig med, det märktes. Vi är trots allt rätt nära varandra utan att veta om det. Du har dina goda sidor även  fast du inte riktigt visar dem lika ofta, men jag vet att de finns där, och det vet du med. Åh, vad jag önskar att det vore annorlunda, men jag vet inte om det skulle vara bättre för det. Det där lilla gjorde verkligen min dag. Du gjorde mig glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0