Hundliknande varelse

Jag drömde en riktigt skum dröm idag.

Vi hade flyttat in i ett jättestort hus, helt opersonligt och lite småsmutsigt hus men det var ändå vårat och de var ja ju såklart superglad över. Med i huset hade vi också fått en hundliknande varelse. Så fort som man gick förbi detta "djur" så hoppa den på en och börja bitas och klösas (som min förra katt Lurvas gjorde). Jag sprang såklart fram och tillbaka det snabbaste jag bara kunde för att undvika det här. Men det var som inte de som var underligt med denna varelse, utan det var de att på kroppen såg de ut som en hund men munnen var som en stor trut. (?) Så medans han hoppade på en och skulle bitas så sög han in våra händer i munnen (ungefär som en dammsugare) och vägrade släppa. Så där stod man alltså med handen in i munnen på någon hundliknande sak. Sen när jag vaknade hade jag riktigt ont i ena fingret. Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0