Nu händer det.

Dock inte -plötsligt händer det- som trissreklamen (?), för det här har vi ändå vetat om ett tag.
Jag packar för fulla muggar, mitt rum och toan ska vara i kartonger (ja, alltså grejjerna) i eftermiddag.
Känns lite sådär vemodigt igen, men samtidigt så ska det bli lite spännande.

Imorgon kväll sover vi på Nygatan.

Som ni kan se nedan så är mitt rum i kaos, kanske inget nytt men den här gången har jag en god anledning, dvs. flytten.
Bara alla mammas böcker är i påsar så är vi på god väg, vilket dem är.





Kommentarer
Postat av: Sara Schröder

Hej! vilken söt blogg du har! :) förresten kom gärna in på min blogg och kika!

2008-06-15 @ 12:32:52
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: Robin

Heh, Jag skulle aldrig våga lägga ut en bild på mitt rum på internet. Vem vet vad folk skulle ta notis på.. "Oj, jag ser att du har underkläder där i bakgrunden".. ja, eh.

2008-06-15 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0