Ny vecka, nya tag?

På onsdag har jag praktik, men fram till dess är jag ledig. Dock måste jag göra lite läxor som jag ännu ogjort, men skönt att kunna vara hemma lite, nu när man kommit hem från Stockholm också. Att bli rastlös är ju inte så himla great, därför får man försöka hitta på småsaker att göra så man inte blir less riktigt direkt.

Lista:
- Läsa engelska bok
- Skriva muntligredovisning på boken
- Skriva skriftlig redovisning
- Städa
- Gå till stan och handla hem lite nödvändiga saker

Ja, det är väl det jag ska försöka börja pyssla med idag. Vet inte riktigt om engelska boken och det där kommer komma upp på tapeten, men jag ska försöka, skärpning i torpet. (Säger man så om det där med torpet eller har jag bara just hittat på det?)

Något jag verkligen skulle behöva börja ta tag i:
- CV + Personligt brev
- Rensa garderoben
- Städa ännu nogrannare än vad jag förmodligen gör på första städandet

Lycka till, till mig.

En liten bild från helgen;

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0