snabb som blixten

Ni ska bara veta hur snabb man kan bli om man försöker undvika någon eller några personer här hemma.
Det är så att hon vi bor ihop med har påskmiddag, och eftersom detta är en söndag, och söndagar inte brukar vara mina hurtigaste dagar, speciellt inte efter igår, så känner jag mig inte på hugget. Och då betyder det att jag har värsta mjukiskläderna, är osminkad och hela köret. Sen när de sitter en massa finklädda och upppiffade människor i köket, så försöker jag helt undvika dem. Så ni skulle bara sett vilket tempo jag hade när jag skulle hinna värma lite mat medans de var och skulle fixa något. Och hur jag hoppade till när det plingade på dörren igen. Så nu sitter jag här. Maten på min lilla soffa och med lite frukt ifall de kommer äta väldigt länge.

Ni får ha en trevlig söndag, för nu ska jag försöka springa på toa utan att jag märks. :-)

hejs!

... Jo just det ja! .. glömde att nämna att jag råkade slå bort en bit av tanden igår när jag skulle dricka ur en burk. Äre det inte typsikt, så säg?

image113

Jag kör på lite asiatisk stil, det där med att man sitter nära golvet. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0