Dåligt uppvaknande

Vaknade först av att mobilen plingade lös, "jaha" tänkte jag och hoppade upp och tryckte av alarmet.
GIck till toan och tvättade ansiktet och de vanliga morgonrutinerna, för att sedan se att mamma fortfarande sov.
Hon skulle egentligen gå upp en halvtimme före mig, så jag väcker henne genom att putta lite på henne. (Snarare mycket)
Hon vaknar efter en stund, och jag berättar att hon försovit sig.
Sedan säger hon "Klockan är ju tolv..?"
Jag svarar "Neej, den är morgon nu, vad virrar du om?!"

Jag går sedan till vardagsrummet och kollar på klockan vid tv:n.
00:16 stod det på den lilla displayen.
När jag sedan kollade på mobilen, så hade inget alarm gått utan jag hade istället ett missat samtal.

Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0