Snart

Jag är så extremt nervös just nu, kan knappt sitta still.
Det är så att jag ska hämta min brorson från dagis och sedan hade jag tänkt att han och jag skulle ta bussen in till Upplands Väsby centrum, och ta något litet att äta där.

Bussen och barnvagnsståhejjet är helt okej, men det att jag ska hämta han och försöka locka han från dagis med en leksakshund som piper, (piper hundar?!) det gör mig himlarns nervös. Vill inte ställa till med en värsta scenen där borta heller.

Men först ska jag ju hitta dit också, blir ju nog spännande bara det.

Börjar nog med att ta på mig några vettiga kläder, åtminstone vettigare än mjukiskläder i plysch och kattofflor.
(Det är kallt som attans här!)

Äh, de får bli en barnvänlig klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0