Sista jobbdagen.

Igår jobbade jag min sista dag på Furunäset Hotell, känns lite underligt faktiskt.

Och nu har jag absolut ingen orsak till att inte köra järnet med att packa, vilket egentligen är både bra och surt.

Jag bestämde mig för att ladda upp med värsta frukosten, lixom bara för att det kan vara bra med lite fiber och vitaminer här och var.
Och vi har en äggkokare här hemma som tjuter nästan exakt som en brandvarnare när ägget kokat klart.
Detta skrämde Agge tidigare en hel del, han blev som smått tokig. Men nu bryr han sig inte alls, kanske kollar upp lite med ena ögat där han ligger under min säng, men inte mer än så.

Man kan ju som då bli lite nervös, för tänk om brandvarnaren skulle börja gå banana eller något, och han bara ligger kvar där under.

Nä, nog om det.

Nu ska jag gå och göra något åt min alldeles för lömska huvudvärk, den vill inte riktigt släppa taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0