"Julledighet"

Imorgon efter kriminologiseminariumet åker jag hemåt till Piteå för lite julledighet.
Får sällskap av Lisa på bussen, alltid trevligt, tiden går som snabbare, vilket är positivt när det ändå är några timmar på en oftast alldeles kylig buss.

Ska bli så härligt med lite ledighet men samtidigt känner man stressen inför salstentan, vi har tokigt myche att hinna läsa igenom, och för den delen, att hajja.

Men lite förnekelse först, och lite julkänsla på det förhoppningsvis.
Nu är det fullt med snö utanför fönstret och vi har lite tomtar framme (vilket inte är likt oss som oftast strejkar i att pynta under påsk och jul), så nu är det bara inslagna julklappar till nära och kära, samt annat gott som kan bidra till den där julstämningen som alla pratar om.

Har inte internet i den lägenhet mamma flyttat till nu, så får se hur ofta jag kommer in här på bloggen, men jag hoppas ni får det alldeles underbart iallafall, oavsett om ni redan är hemma och myser eller om ni ska resa ett x antal mil hemåt till familj eller andra nära och kära.







Kommentarer
Postat av: Fru L

Jag kommer sakna dig! Vi får höras under ledigheten...

Stor kram och hälsa Agassi från mig och Totti

2009-12-15 @ 23:14:14
URL: http://havssulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0