Människor i allmänhet

Jag vet inte om jag redan har berättat det här, glömmer ju så lätt, men ni vet när man står i köer?
Det kan vara vilken sorts kö som helst, bilkö, matkö, ICAkö och jaa, en kö helt enkelt.

Hur som helst, så brukar jag alltid undra vad alla ska hem till, vad alla har så bråttom för. Vad personen bredvid dem betyder för dessa människor, och hur de verkar leva, vad tycker de om att äta, och alla liknande frågor som man kan hinna tänka i en kö om en annan människa.

Eller då när man sitter och fikar på stan, vilka möten vissa människor har bredvid en, eller vad de som går förbi ska tänkas kunna hitta på härnäst. Eller vad vissa sitter och väntar på, eller tänker på för den delen.

Andra människor är alltid så fascinerande kan jag tycka, kanske kan det vara för att man vill ha nya perspektiv på saker och ting, eller bara veta hur andra lever. Kanske är det bara för att man är nyfiken, men ändå, något är det.

Ni fascinerar mig (oh, vilket häftigt ord det där var förövrigt, haha).


Kommentarer
Postat av: Jocke

Åh, då har man hitta ännu en man känners blogg... :D



Du har händelsevis aldrig funderat på att bli författare? Det är ju precis så där jag också brukar göra, och sen går man hem och hittar på historier om dem! :D

2009-12-13 @ 04:47:41
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0