-

Jag vet inte vad jag fruktar mest. Vilken väg ödet väljer, eller resan dit.
Jag vill inte ha alldeles för stora förhoppningar, ändå vill jag kunna drömma.
Hur ska det gå ihop?
Jag hade äntligen hittat något jag längtar efter, i all denna ovisshet som cirkulerar runt en.
Och nu känns det som att man står på en matta som rycks ifrån en under sina fötter.
Man faller, och det hårt. Men millisekunderna innan man är på golvet och känner den ömmande värken, så känns det som flera timmar.


Det är nervöst och och spännande på samma gång. Det gör ont, men fjärilarna i magen säger något annat.
Jag vågar inte drömma om vad komma skall. Jag är rädd för att måsta kämpa.

Det är inte lätt att längta efter något som har så liten chans att bli ditt.


Kommentarer
Postat av: sara

vad är det du längtar så efter? :/

2009-07-08 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0