Dagen.

Mitt huvud vill säga att det här inte är en bra dag, jag känner mig alldeles tom och har sådan ångest så jag vet inte ens vars jag ska börja.
Det värsta är att jag inte har någon aning egentligen varför, så då blir jag irriterad på mig själv och känner mig mest nere.

Ni vet, en sånndär dag som man nästan är helt nollställd förutom den där gnagande känslan i magen, och vad man än försöker hitta på så blir det lixom inte nog vettigt för att känslan ska ta sitt pick och pack och försvinna.

En sådan dag där man bara vill krypa ihop i soffan och äta lite tofulineglass med blåbärssmak och bara se något störtlöjligt men ack så roande för stunden, på TV:n.

En dag då man kollar på bilder och man blir arg för att man dum-ler på alla kort. Och när plättarna inte smakar som de ska, då blir man sur för det också.

Jag vill skylla på att det är för att jag är trött, men något säger mig ändå att det inte är orsaken.

Sommar, pigga upp mig.

På några timmar ska vi ett gäng ut på vattnet och sedan kanske åka på en ring bakom båten, jag hoppas det får mig på myche bättre humör och att det gör så att jag får värk i mage och käke för att jag skrattat för mycket. Det vill jag ha.


Förresten så fyller Sandra år idag, GRATTIS! :)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack! :-D Woho! En helt ny blogglänk. Mycket bra! Hade så bra!

2009-07-02 @ 17:17:32
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0