Hemma.

Igår kväll och denna natt har varit ett äventyr, och det känns nästan som man varit borta flera dagar.
Har varit riktigt najs! Har just kommit hem och kan säga att jag känner mig lite segdeg. (vi sov i bilen typ 2 timmar något tills vi blev less och då var jag på hugget att köra oss hemåt)

Träffade bland annat Lars under kvällen, alltid trevligt! (Blev då också en ballongkreation rikare, man tackar för det!)












(kolla reg. plåten)




Våra armar diggade att flagna så vi krydda med hudkräm.
(Dock är mitt krydd redan insmorslat)


Kyrkogården hade party.




Lite bilhäng






Joo, just de ja, plockade upp en liftare vid Svensbyn någerst. Haha, han var en riktigt finurlig en.



Nu känner jag mig riktigt klen men samtidigt känns det som jag är på världens rush. He blir en kopp te istället och lite läsning så jag läser ut min bok någon gång under detta liv. (Har inte velat fortsätta på den tidigare för jag visste att det inte skulle bli ett sådant fint slut som jag hade hoppats på. Damn it!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0