Igår

I onsdags fyllde Henrik år, så igår firade han sin födelsedag.
Dagen började med tårta och gofika hos Henrik och Sara, himlarns gott må jag säga!

Sedan fortsatte vi oss mot Lasergame, vilket var roligare än vad jag trodde, men man ska nog inte köra mer än ungefär 3-4 matcher, för till slut blev vi lite less. Men rekommenderas starkt för alla, om jag kan pricka folk, så kan ni garanterat det också!

Sedan så var det att springa hem och duscha och efter det, tillbaka i Sara och Henriks lägenhet. Där umgicks vi tjejer med mumsig mat och spelet lips, medans grabbarna var och bastade.

Senare under kvällen så var det husfest i Öjebyn. Riktigt snyggt hus hade dem då och det var en hel del folk där.

Trevlig dag och kväll och grattis igen Henke!

Jag fick agera Chaffis för kvällen, men det gick helt okej det också, förutom då vi tjorvade bort oss ett x-antal gånger. :-)

Har bestämt mig för att agera (snäll)paparazzi oftare så här är lite bilder;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0