Igår.

Min rubrik är nog oftast "igår". Det är för att jag är rätt seg att skriva om det som hänt. :]

Igår var vi i norrfjärden och solade, bastade, grillade (gjorde egna funky hamburgare) och spelade spel.

Det kom då fram att jag inte var någon byggare-bob i tjejversion. Vilket kan vara lite synd om man nu ska bygga något, som tur är så ska jag ju som inte det, så jag går vidare med livet med eller utan klossarna.

Det var riktigt trevligt, och det kändes som en typisk sommardag.

Senare på kvällen blev det grönsaker, dipp, och chips framför Eurovisions song contest. Det var inte dumt det heller! ;]

Hoppas ni får en underbar dag!














Såhär trött var Agge när han kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0