Hyper

Shit, jag är så hyper så hälften räcker.

Tror att all energi jag samlat på mig på sistone går banana, skriver som en tok till Lisa, och är så sugen på att träna, typ precis just NU.

Har bestämt mig för att nu blir det mycket utav innebandyträning och simträning och mindre utav chips & choklad här framöver, så det så! Härligt när man är två som kan peppa varandra också, för gissar att jag lär behöva det, typ redan imorgon, haha.

Synd bara att klockan är så mycket, för jag har ingen aning om hur jag ska kunna lägga mig för att stiga upp tidigt imorgon, när mina tankar är all over the place för tillfället.

Kanske var det på grund av allt fruktsocker (har tappat räkningen på hur många satsumas jag käkat) eller chokladen, hyper är jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0