Självklart

Efter att ha varit på g (läs:hyper) igår kväll/natt, så gick det såklart inte att somna förrän flera timmar senare.
Haha, jag tror seriöst aldrig att jag haft såhär ont i kroppen på senaste, (och då vet jag vad hälften av er tänker, och nej ingen svininfluensa här inte! Eller? Näädå, ska inte skrämma iväg er nu. Jag är inte så bra på de här med paranteser förresten, de lyckas alltid bli så galet långa, och väldigt ovettiga, ja ni ser ju, ingen givande parantes här, hade varit bättre om det var någon slags insamling till tredje världen, typ "den med mest onödiga parantes ger fyra kronor till ett barns skollunch." Vet inte vad jag ville åstadkomma med det där, så nu stoppar jag här.) jag vet inte ens vad jag har lyckats med, säkert bara snurrat runt som en ekorre i sömnen. (Snurrar dem verkligen runt? Om ni har något bra jämförande exempel här istället för en ekorre, så ge gärna ett bidrag!)

Är så trött så jag ser knappt en meter framför mig, och idag har vi föreläsning i fyra timmar. Perfekt.
Och vad tusan sa jag igår om träningen? Fyyy, jag visste att jag skulle ångra det lite, men äh, det var iaf något nyttigt sagt, till skillnad på all chips och choklad det blivit på sistone.

Jisses, vad mörkt det är ute! (Nä, ska inte prata om vädret nu, lovar!)

När ni läst detta klart (om ni ens orkat läsa) så har det slösat några sekunder av erat liv som ni inte får tillbaka, attans!
Återkommer när jag har något nytt att slösa era sekunder på. Nä, nu ska vi inte vara sådana. Eller?

-Tappat fokus så stoppar här-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0