Stress

Satt för ett tag sedan och läste ett kapitel i en bok som vi har.
Först kanske jag ska förklara hur mycket vi har att läsa, vilket kan sammanfattas egentligen av bara två ord, det vill säga, galet mycket, (ca. hela 13 böcker mer eller mindre, utan krydd) så att läsa något extra gör man inte i första taget.

Så då tänkte jag eftersom jag haft lite dålig motivation under ett tag, varför vet jag inte riktigt, går runt och är lite zombietrött under dagarna vilket förstör det hela litegrann, men nåja, iallafall så bestämde jag mig för att ta tag i lite läsande.

När jag äntligen läst klart lite, och är riktigt nöjd över att jag åtminstone börjat ta tag i det, så inser jag att jag läst fel.
Så förbaskande typiskt. Tur att det bara var ett endaste fjuttigt men ack långt, kapitel.
Däremot synd att det inte var ett av de kapitlena vi skulle läsa istället.

Nåja.

Nu funderar jag lite på middag, efter jag tagit tag i städningen också.

-
Så mycket att göra, men så lite tid, visst var det så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0