Helgen snart slut

Snart är helgen slut. Man brukar oftast säga att helgen gått förbi så snabbt, och även denna gång kan man ju som tycka att den har gjort just det.

Har hunnit att pyssla med lite kartong-rensning i Piteå. Var tänkt att jag skulle hinna en massa annat också, bland annat fara och hälsa på pappa. Men då fick jag en elak migrän på fredagsnatten så då fick jag dras med den halva helgen, och detta gjorde då så att jag inte kom mig så långt förutom till toan och sängen. Fy attans typ.
Men kanske hellre på en helg än på en lång skoldag.

Imorgon ska vi ha muntlig redovisning för 52stycken ungefär. Känner mig inte så jättepeppad måste jag säga, speciellt när vi har några som ska opponera på både vårat arbete och på redovisningen. Bara jag inte börjar stamma eller skratta så kan jag väl säga att jag är någorlunda glad iallafall.

Nästa projekt är en fruktstund sen ska jag nog nöta lite på farmville och ha ångest över att jag inte pluggar istället.
Allt är ungefär som tebax till det vanliga dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0