Tv-apparat

Det knackade just på dörren.
Helt spontant så hoppar jag upp ur soffan. Och någonstans då brukar man väl gå och öppna dörren, det är väl det vanligaste? 

Men så blev det inte alls. Jag sprang direkt till tv:n och tog den i famnen och fortsatte min färd till garderoberna. Där lyfte jag in den snabbt och stängde dörren. Sen gick jag och satt mig igen och höjde volymen till musiken till det vanliga.

Glömde helt bort att någon stod där bakom dörren och väntade på att jag skulle öppna. Verkar som jag uppenbarligen blivit skrämd av mina klasskompisars berättelser om radiotjänst.

Haha, det är tur att jag inte använder tv:n.

Kommentarer
Postat av: sara

haha vi använder inte heller tv:n.:p kollade du om det var någon du kände som var bakom då? vi hade radiotrjänst som ringde och terrade oss när vi flyttade hit, ringde flera gånger i veckan till både mig och henrik. men nu ringer de aldrig ;) så håll ut :p

2009-09-07 @ 19:15:33
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0