Här var det tyst, åter igen.

haha, märks det kanske att jag inte har något internet igen? ;] För här är det allmänt tyst.

Om dagarna släpar vi omkring på lagboken, då vi börjat med juridik. Både spännande och rätt så läskigt, då det är så mycket att ta hänsyn till.

Några jobbiga dagar har passerat med privat stuff, men det enda man kan göra är väl att kika framåt och försöka uppskatta det som ändå var. Jag tror ju lite på det där med att det finns någon slags mening, och då det har hänt flera saker under vägens gång som gjort det hela svårare och ännu mer tjorvigare, så var det nog bara inte menat att vara. Hur mycket man än önskar det. Nä, nu ska jag sluta prata i gåtor, hade tänkt försöka pallra mig hem och göra lite våfflor. Lite vardagslyx och gos med hunden får man nog unna sig en seg dag som denna.

Helgen har varit rätt fullspäckad med roliga aktiviteter, det har varit fullt upp från morgon till kväll, och det uppskattas, speciellt ibland, när man annars får så mycket tid över att bara tänka. Tankarna är inte direkt ens bästa vän alltid.

Nä, våfflor var det ju.
Hoppas ni får en fin dag!

(Förresten, man kan inte annat än att känna vårkänslor då man kan gå ut med en tjockkofta och slippa dra på sig den tjocka vinterjackan. Det är framgång de!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0