Helgen

Här är det låg uppdatering då migränen fått för sig att bli bundis med mitt huvve. Jag försöker köra ignoren men den är verkligen in my face så att säga, eller rättare sagt, in my head.
Så den är minst sagt svårignorerad.


Annars har det varit ändå en ganska spännande helg med roliga kvällar, och om man bortser från dagarna då jag mest legat sängsbunden på grund av den ovälkomnade migränen (och ändå är jag alltid den nyktra, haha).


Tråkigt bara att jag missar matchen som var idag. När jag vaknade så hade jag bestämt mig för att förneka mitt dunkande huvud och tog direkt på mig träningskläder och rakade benen (har träningsshorts och man vill inte äga värsta lurvet, haha) så jag skulle känna tagget. Sen insåg jag dock att det inte riktigt verkade som om det skulle vara en dag i innebandyns ära, då jag hade svårt att slita ishanduken från huvudet.


Tur att Agassi är någorlunda lättroad. Gick ner på en rätt tom parkering nyss och släppte han lös, han bara sprang och sprang. Igår låg han däremot däckad då han varit ute och sprungit med sina nyfunna vänner. Så nog har han energi så det räcker, även fast det verkar finnas något stopp som tur är.


Hoppas ni har haft en fin helg, nu ska jag fortsätta med att krama ishanduken och möjligen försöka lägga mig med lite plugg inför imorgon. Snyggt att man är i sista minuten också, ungefär som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0