Rumänien

Kände att det var dags att lägga upp lite fler bilder från resan, så här kommer Rumänien.

Vi bodde i Brasov, och sedan for vi på en utflykt till Bran Castle och var lite allmänt turistiga.


Rumänien har ett otroligt landskap, med en massa höga berg och sluttningar.



Bodde i ett rum med en massa franska scouter. Det luktade vitlök varje dag från köket.

Området vi bodde i


Vi hade tänkt ta oss till Gamla stan men ett spöregn satte stopp för våra planer. Så det blev en god pizza på en restaurang istället.

Bran Castle


Kollar om någon vampyr är hemma.


Slottet hade en massa häftiga gångar

Vi fortsatte att dansa midsommardans

Området runt slottet



Detta var Karin då vi kommit ut ur slottet. Man kan säga att vi fick varsin extreme makeover.

Och såhär såg då min makeover ut. Stiliga värre. Varför vi envisar med att se så muskulösa ut som möjligt har jag dock ingen aning om, haha.

Ett turistfoto

Jag älskar det här kortet trots att jag fortfarande ser ut som ett monster här. Vi försökte ta kort som skulle bevisa att vi varit väldigt turistiga med tanke på våra inhandlade t-shirts, men vet inte riktigt om kameran ville hjälpa oss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0