Lite nyheter

Hallå där hörrni!
Det lyckas alltid gå ett tag mellan gångerna jag skriver.
Jag hoppas att det är okej att jag skyller på att det är så mycket att göra nu, för det är det faktiskt.
Känns skönt att vara hemma igen, jag ser däremot framemot att ha en egen lägenhet igen.
Äntligen är vi klara med utbildningen, det har varit bland det svåraste och jobbigaste jag gjort, samtidigt som jag är så glad att jag ändå gått igenom det, då jag kommer fortsätta på samma spår.
-

Har inte berättat något om detta tidigare, mest för att jag varit nervös att det inte ska bli av eller dylikt. Men nu hoppas jag på det, då kontraktet är klart.

Jag ska då öppna eget, här i Piteå.
Det är en salong, där jag kommer jobba med det mesta som vi pysslade med på utbildningen.

En liten lista:


Rygg & Nackmassage 25min - 250:-,

Helkroppsmassage 1h - 470:-,

Fotvård (pedikyr) 350:-,

Manikyr 290:-,

Vaxning ½ armar/ben - 360:-,

Vaxning 1/1 armar/ben - 450:- m. bikinilinje 550:-,

Make up Dag- 200kr, Kväll- 350:-, Brud-400:-,

Brynplockning 120:-,

Frans&Brynfärg inklusive brynplock -250:- (Frans-150kr, Bryn-130kr)

Klassisk Ansiktsbehandling (rengöring, peeling, ånga, portömning, ansiktsmassage, ansiktsmask, ansiktskräm, brynplock) 540:-,

Portömning (utan massage) 450:-,

Lätt Ansiktsbehandling (utan portömning & massage) 360:-,

Valfri ansiktsbehandling + AHA-syra -behandling +150:-,

Manuellt Ansiktslyft 290:-,

Ögonfransförlängning 400:- (fylla på 240kr),

Ögonfranspermanent 400:-,

Ansikts/fotzonterapi – 350:-

-
Det känns galet spännande, samtidigt som det är lika nervöst.
Det är så mycket som bör fixas och donas innan jag kan börja jobba helt. Men det är bara att sätta igång nu, då det är tänkt att jag ska börja med alla behandlingar i januari.

Salongen är belägen i Öjebyn, vid badhuset, i ett hus med en frisörsalong.

Kommentarer
Postat av: Jess

Så spännande...lycka till nu kära syster yster

2010-12-10 @ 22:19:43
Postat av: Sara

spännande! lycka till jennifer :D

2010-12-12 @ 17:15:06
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vännen! Jag är så galet glad för din skull! Du är värd all framgång med nya företaget. säg bara till om du behöver ngn hjälp, jag hjälper gärna till med allt jag bara kan :) Stor kram och lycka till!!!

2010-12-14 @ 01:24:25
URL: http://havssulan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack så jättemycket hörreni! :)



Lisa: Tack! <3 Massor av kramar!

2010-12-31 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0