Hallå där

Längesedan, igen.

Här ekar det fortfarande lika tomt, skriv en rad vettja! :)

Mitt internet är fortfarande icke existerande, lika enerverande som vanligt, men snacka om att man får tid över.. till att göra inget vettigt alls.

Men jag hoppas det är på gång. -Försöker vara rar och sluta ta upp plats i bredband 2:s telefonkö, där jag har hängt någon timme varje kväll här på senaste dagarna-.

Förövrigt så går skolan vidare för det, vi har en hel del att göra, vilket känns.. alldeles förvirrande. Förresten så har vi just spelat in professionella samtal, det var ja allt utom roligt. Snacka om stel man blir, sen ska vi då kolla på denna video hemma och som sedan ska granskas av läraren, vilket inte är ett alltför inbjudande nöje. Tur att man hamnade i en snäll grupp åtminstone, något att trösta sig med.

Nä, kanske ska man börja pallra sig hem till Agge nu för att sedan hitta på något trevligt denna fredagskväll, hoppas ni får en alldeles härlig helg! (Var de bara jag, eller kan det där ha rimmat? Möjligtvis, kanske, egentligen?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Professionella samtal, vilket skräcksenario jag fick i huvudet:D internet kan då ta år att få när man flyttar, minns den "goda" tiden :P FREEEDAGS MYYYS! (har allmänt tråkigt) Kram

2010-02-05 @ 18:13:47
Postat av: Anonym

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkoooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 12:02:02
Postat av: Sandra

Jag hatar min telefon för tillfället, men jaa jag tackar ja till en telefondate med dig! :D När kan du? :D

2010-02-11 @ 00:37:54
Postat av: HF

Jo dom professionella samtalen var en rysare minsann ;)



Annars nöjer jag mig med o önska en trevlig helg...

2010-02-12 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0