Här är en rubrik, en lång en.

Idag är jag lite nere faktiskt. Skulle kunna beskriva känslan lite som "Epic fail, the story of my life".
Om man nu får göra det. Sen skulle jag nog tillägga ett citat från en av våra lärare; "I är som en hal ål". Eller varför inte; "Mmm. Ja, så skulle han nog ha sagt (Asplund eller Mead)... Ja, precis så skulle han ha sagt. Mmm."

Haha, nä nu ska jag inte space:a ut med interna skämt här. Borde nog försöka fortsätta på mitt sagoarbete nu. Lisa mittemot arbetar bra så kan ju inte svika synen av "Socionomare on the go".

Internet update: Efter ändlöst med minutrar i telefonkö till Bredband 2, så har jag nu sagt upp mitt internet.. som jag aldrig fått. Minst sagt mysko, men hade tänkt sikta in mig på att försöka skaffa ett mobilt bredband, hur länge detta nu än kommer ta, men så ni vet. När ni minst anar det loggar jag in på msn och pratar lös. Vänta bara! :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Skaffa bahnhof! :P

2010-02-23 @ 17:42:44
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0