Tebax efter juletider

Hallå där hörrni!
Hoppas ni haft det helt underbart nu under juletider och nyår, och vad ni nu än kan tänkas ha hittat på. :)

Uppdateringar kommer nog snart, far tebax till Umeå imorgon igen.
Tentan börjar närma sig, och böckerna har legat orörda alldeles för länge nu.

Lite av det som hunnits med nu under julledigheten:


- Umgåtts med familj, nära och kära
- Varit i Egypten med Sandra (mer detaljer kommer nog senare)
- Börjat packa ihop inför flytten till Tviste
- Kollat på studielitteraturen, däremot varit sämre på att läsa den
- Hoppat i snön med Agge (han stod nog för hoppandet och jag tittade mest på, haha)
- Tagit nya tag inför skolan (de var inte sådär stora tag precis och trots alla lediga dagar så känner jag inte riktigt peppet, skyller på otränade armar;)
- Checkat in pappas nya lägenhet
- Ätit och smackat på alldeles för myche god mat
- Känt mig någorlunda lost utan internet
- Blivit smart och inhandlat varmare ytterkläder (inklusive täckbyxor, yey!)

Ungefär något sådant, typ.

Som alltid önskar man att det funnits mer tid och att tiden kanske inte behövt gå så snabbt alla dagar, men de jag inte hunnit med hinner man nog förhoppningsvis snart istället.

Snart är internet igen på sin plats och utsikten över en "student-parkering" tillbaka.

Nu ska jag bara förneka det faktum att böckerna ligger där inom räckvidd för att kunna plugga, ett tag till.

Hoppas ni haft det finemang, gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0