Mobilbilder

Här har det varit tyst med bilder på sistone, såhär kommer några av de senaste mobilbilderna; (jag skippade en himla massa matbilder och några aggebilder som jag har så många utav)


Lämnade Nydalahöjd (på bilden) för Tvistevägen.


Med flytten fick jag lite mer skåp så man kan storhandla (och förvara maten) big time (de gånger man har råd) på affären, yey!


lets dance paus (för mamma) i flyttandet


He blev en hel del


Agge var då inte till någon bra hjälp.


Såhär ser det ut just nu på ett ungefär


Ser man nå här?




Snyggt att Agge strävar efter att vara med på typ alla bilder




Några promenader med Elin och Vilda har det blivit (Vilda diggar Agges svans förövrigt)


Osså någon med Lisa, Jonny och Totti.










Osså lite obligatoriska Aggebilder, haha.




Nuförtiden ekar det dock rätt tomt i mitt kylskåp..


Flera gånger har de hänt nu att jag kommer hem från skolan och min cykel är uppe och flyger (cyklar) där uppe för sig själv, även fast jag envisas med att den ska stå bland de andra cyklarna. Varförr den verkar ha ett eget liv har jag dock ingen aning.

Annars har bland annat detta hänt på sistone:
Fått för stor säng av IKEA (så fick sova på golvet någon vecka innan jag fick den nya madrassen), promenerat med Emma & Felicia och deras shetland sheepdogs (Agge ser tokigt missplacerad ut i jämförelse), umgåtts med fina vänner, suttit och nördat på med hemtentan, spelat in professionella samtalen klart, hetsat lös på en tjorvig mobil (säljer den snart på blocket om den inte tar ett chillpill snart), varit ute och shake'at, blivit smått beroende av falafelbaugetten i tornet, blickat upp mot solen som bestämt sig för att kika förbi då o då, varit lite utav en boknörd (dock inte kurslitteraturen tyvärr), försökt lära Agassi lite hyffs (det tar sig.. hoppas jag), längtat efter sommartider och vänner, träffat nytt folk, druckit alldeles för myche te och myche mer.

Mer bildbevis kommer framöver. :)

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hej där Gumman.

vad mysig lägenheten ser ut att vara.....

Hoppas du sköter om dig och har det bra.

Kramar Syster yster

2010-03-11 @ 20:16:40
Postat av: Linn Lundström

Vilken fin lägenhet!

2010-03-12 @ 11:50:00
URL: http://linnlundstrom.blogg.se/
Postat av: Jocke

Man kan aldrig dricka för mycket té! :D

2010-03-13 @ 02:15:59
URL: http://makimachine.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Va fint du ser ut att ha det, jättemysigt =)

2010-03-15 @ 22:41:48
URL: http://diezel.webblogg.se/
Postat av: Sara

åh vad fin lägenhet du har! :) ser riktigt mysigt och hemtrevligt ut :)

2010-04-03 @ 19:02:04
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack hörrni, vad söta ni är! :)

2010-04-15 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0