Beslutsångest

Jag har sådan grym beslutsångest så det inte är klokt. Hatar sånt, brukar aldrig komma fram till något vettigt svar, och magkänslan gör sig inte heller sig hörd. Typiskt, när man väl behöver den. Det mest typiska är väl att det oftast handlar om pengar. De där förbaskade pengarna som inte finns. Nåja, får vänta och se (mer om detta senare).

Idag är det lite affischering och sedan ett seminiarium som gäller.
Det finns ju lagar för det allra mesta. Om ni vill hitta någon eller någon händelse att haffa, så kan jag försöka leta upp en passande lag. ;) Det tokiga är nästan att mycket är lite utav en tolkningsfråga i lagboken.


Nu dagdrömmer jag mig bara bort till sommaren..

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0