Lördag

Har just kommit hem från en långprommis med Agassi.
Åh, vilket härligt väder det är, äntligen får vi lite "sommar(ryss)värme."
Agassi hann ta årets första dopp och jag var nöjd av att se på, det var lite kallt för att jag spontant skulle hoppa i jag med.


Vi hann till och med med lite småjoggning här och var (!), tro det eller ej.
Men det var mest på grund av att vi först träffa en lite bitsk jycke (som var rätt respektingivande!) som verkade vilja äta Agassi som mellanmål och då försökte vi mest komma därifrån, och andra (samt tredje och fjärde) gången berodde det på myrinvasion/kollektiv. De där myrorna alltså, de får mig att vilja bränna lite extra kalorier, haha!


Nu äre dags för lunch, sen hade jag tänkt slå en pling till Sandra för att ha en telefondate, yey!


Det har varit så härligt att kunna vara ledig några dagar, även fast det var tänkt att jag skulle sitta med ansiktet i böckerna för att plugga. Det har dock inte blivit något av den sorten, då jag mest umgåtts med vänner och gjort annat trevligt. Men jag gissar att det kommer bli pluggpanik de sista dagarna före tentan..


Trevlig helg hörrni!


Här är bara lite bilder från idag och de senaste dagarna..





Läst en bok som jag så snällt fått av Vanja.


En bild för att visa mamma att jag sitter i solen, hon har tidigare klagat över att jag så ofta varit mycket inomhus när solen tittat fram (minns du det Emelie? Vi var ju inte riktigt några soldyrkare precis). Ursäkta den underliga minen, det är lite svårt att se något när man ska ta kort, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0