En ny vecka väntar

Den här helgen har varit väldigt lugn då jag varit sjuk, men samtidigt är jag fortfarande så himlarns trött, jisses!
Det är några smått hurtiga veckor som väntar, då vi även går skola/jobbar på hela lördagarna, vilket kommer bli rätt intensivt och för att inte tala om alla prov som väntar oss. Men nu är det däremot inte länge kvar av utbildningen, 4 veckor om allt går som det ska.

Det är så skönt att kunna få bo här hos Jonas, Ullis & Filip, så boendesituationen har varit finemang vilket har underlättat under dessa veckor! Det är också så trevligt att umgås på ett sådant vardagligt sätt som man kanske inte hinner med att göra när vi annars träffas så sällan.

Utbildningen är lite både och. De flesta ämnen har varit intressanta och spännande, men det är väl det runtomkring kursen som varit sådär och ibland väldigt underligt. Jag tror däremot att man lär sig av allt, och efter detta så är man säkert några erfarenheter rikare.

De två senaste veckorna har vi i våran utbildning varit tillsammans med några från en annan, vilket har varit väldigt roligt då man fått träffa lite mer folk och kunnat prata med dem om allt och inget. Skönt också att kunna utbyta tankar och frågor om skolan och framtiden.

Tänkte väl att jag skriver någon rad eller två, när det annars är så tyst här. :)
Jag hoppas ni har det bra och att vi syns snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0