Wåhlins.

Finurligt att jag hamnar här när jag har migrän. Men det är väl då man inte kan göra så mycket annat än att försöka vara så stilla det bara går.

Har precis flyttat in i min lägenhet och det känns rktigt bra. Trivs finemang. Dock saknas det tydligen ett nytt golv och eftersom besiktningen inte var gjord när jag flyttade in så måste detta golvbyte göras med möbler ståendes lite överallt.
Inatt så var det första natten jag sov här, gick som bra förutom att Agassi var lite ovan med allt ljud utanför, så vaknade lite då och då när han var runt och kollade läget.

Förövrigt så har jag suttit och inkomstdeklarerat för företaget helt i onödan. Haha, underbart.

Annars har jag haft besök av Thomas och nu ska jag nog försöka vila bort lite huvudvärk innan det är dags att välja golv.

Hoppas ni har en härlig måndag!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad spännande! Låter dock jobbigt med byte av golv men tänk så snyggt det blir sen ;) Måste komma upp och hälsa på dig snart! Kram och grattis till nya lyan

2011-04-04 @ 22:38:46
URL: http://havssulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0