Söndag

Okej, nu måste jag sluta ha tusentals bilder på agge på bloggen. *Agge-stalker nr1*.

Har just tagit en treo och lussebulla efter jag följt med mammsen på sökning efter den rätta vardagsrumstavlan för hennes lägenhet.
Chillar i kartongen framför victoria secret fashion show, hej nyårslöfte om att äta bättre o röra mig mer, hejhej.

Har en någorlunda krympandes migrän som jag fått efter en dag med kaos på jobbet, dålig sömn och utgång med de fina arbetskompisarna. Här skulle det vara bilder på de där arbetskompisarna jag pratade om, men då jag verkar ha haft en inte så medgörlig kamera alltid så visade det sig att bilderna blivit helblåa och vi förvandlats till smurfar.

Så håll i hatten, jag får helt enkelt ta och lägga upp en bild på lite treo och en halv lussebulla istället. Ja, det är så vi gör det här. Till och med redigerad (läs:avkapad) för att ni ska slippa se det fördömda sladdtjorvet bakom tv:n.





Hoppas ni har en mysig söndag med allt vad man kan göra på en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0