Alla hjärtans dag

Tydligen förvandlades mitt "ont i huvve" till elak migrän, så jag låg och försökte sova bort det hela eftermiddagen, kvällen och natten igår. Meen! Nu lever jag igen, vilket känns galet skönt, det är knappt så man vågar öppna ögonen på morgonen och känna efter.

Nu har jag gjort bort lite ärenden och tänkte hinna städa lite innan jag gör några till.

Förresten, vad säger kylan?! Jag hoppades ju desperat att våren skulle vara på g, men icket. Det är tur att skodan åtminstone kan ta en dit man vill, även fast den har minst sagt sina mindre bra drag.

Hoppas ni får en suverän alla hjärtans dag!

Här kommer också ett bildbevis på den väldigt ofagra men goda tårtan med choklad och bär;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0