En nördig lista.

Hade några minuter över medans jag äter typ den godaste lussebullan någonsin, så jag tänkte att jag skulle passa på att vara lite extra nördig.


1. Hur gammal är du om fem år? haha, jag var tvungen att tänka efter.. 26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma

3. Hur lång är du? 179cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? I rymden finns inga känslor (älskar den!)

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. Vem ringde dig senast? Thomas

7. Vem fick du det senaste smset av? Sandra

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms tror jag, när jag inte har bråttom.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sedan jag var liten.

10. När såg du senast din mamma? Nu?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Runt 7-tiden.

13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig som mest hemma.

15. Vilken plats föredrar du minst? I vårat kalla förråd

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det har jag ingen aning om, men förhoppningsvis någerst där jag trivs.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det var någon i garderoben.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mammas finurliga dans.

19. Hur stor är din säng? 160x200

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Halvt som halvt

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-4

23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Vilka städer har du bott i? Piteå, Umeå och Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tjocksockar om det gills!

26. Är du social? Jo, det är jag nog. Men gillar att ha mina ensamma stunder likaså.

27. Vilken är din favoritglass? Tofuline med blåbärsmak.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka och Lussekatter (lussebullar? Vad tusan heter det egentligen?)!

29. Tycker du om kinamat? Jupp

30. Tycker du om kaffe? Nä, inte fått de där vuxenpoängen ännu (om ens någonsin)..

31. Vad dricker du till frukost? Citronvatten/juice eller te.

32. Sover du på någon särskild sida? Beror lite på om jag är glad eller ledsen, haha.

33. Kan du spela poker? Tidigare, men nu minns jag knappt hur man gjorde.

34. Tycker du om att mysa/kela? Japp

35. Är du en beroendemänniska? Beror lite på här också. Vissa maträtter kan jag dock inte få nog av!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det.

37. Vill du ha barn? Japp.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ytterst lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser.

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, inget som är sådär dyrt, men vissa smycken som betyder något för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Debatt, Uppdrag granskning, dokumentärer i övrigt och hälsoprogram.

44. Kan du rulla med tungan? Jo, eller jag tror det iallafall. :)

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många som är roliga!

46. Sover du med gosedjur? Haha, nä. Men en gosig Agassi sover dock vid mina fötter om han nu inte kommer och trängs vid kudden den snålisen. :)

47. Vad har du för ringsignal? Haha, den fulaste möjliga typ. Har en gammal mobil så det finns inte så många ösiga att välja på, mer pest eller kolera lixom.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kudde.

50. Flirtar du mycket? Nja.

51. Kan du byta olja på bilen? Nä, det skulle jag kanske inte påstå, men fylla på!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Har ett minne som en marulk, så jag minns faktiskt inte, men det var nog några veckor sedan.

54. Läser du någon dagstidning? Nja, snabbläser lite i piteå tidningen då vi har en gratis månad.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? En Skoda Felicia tillåter lixom inte det. Men shake:a kan man ju göra lite smått!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite planering bara.

59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag faktiskt inte.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingen favvo.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 10 dagar i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0