Fullt upp

Här var det ett tag sedan. Men det känns lite som om allt och inget har hänt på sistone, på samma gång. Annars är det rätt fullt upp med jobb. Jobbar på Pite Havsbad SPA i sommar också. Har bara juli-månad kvar i Öjebyn, sen får jag se vars jag fortsätter att driva företaget, eller om jag gör något annat i höst. Jag är så glad att jag gjort det, då jag anser det är viktigt att följa vad man själv vill och inte vad som man tror är bäst. Ibland är andras råd bra, men i slutändan är det du som står där själv med dina drömmar ändå.

Har äntligen hittat mitt nästa projekt, och det är jag så glad över. Även fast det vankas lite jobb utan någon slags inkomst, men det gör ingenting när det är något man tror på. Mer om detta någon annan gång. Vill berätta för nära och kära först varför, när och hur.

Nä, nu måste jag gå och göra mig klar för att fara till Sunderbyn.
Hoppas ni har det bra, önskar att jag hade så mycket mer tid ibland till att hitta på saker med mina kära vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0