Juni

Jag hinner typ bara skriva några få meningar här, så jag känner stressen skulle man som kunna säga, innan min dator stänger av sig själv så som den fått fnatt att göra på sistone.

Stockholmsbesöket var mysigt och trevligt värre, väldigt varmt också. Vi hejade bland annat på när min systerdotter Cissi tog studenten och jag hann träffa familj och vänner. Lägger upp bilder senare när jag hinner någon gång.

Här på wåhlins verkar det mesta kunna hända och de flesta typer och filurer finns då placerade här på detta område, inklusive jag dårå, haha.

Hoppas ni har det bra hörreni! Om det skulle vara något så är jag inte helt avskärmad från världen, då jag har gratis sms som tur är, haha.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej vännen. Fika nu någon dag till veckan om du har tid någon dag? :)



Puss&Kram!

2011-06-17 @ 23:17:47
URL: http://carolinrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0