Måste berätta

Åh, jag måste bara berätta om behandlingen med c-vitamin jag hållt på att testa på sistone.
Har ju infört en vitaminbehandling i salongen, och ville testa på den före jag tog in något sådant så jag skulle veta om det var något jag verkligen ville ha med (haha, det där blev en rätt underlig mening va?).

Min hy har varit kass men på sistone har den blivit så annorlunda, mycket jämnare och den ser på något sätt "friskare" ut, känns suveränt! Känns inte fuuullt lika (men ganska) läskigt att gå ut på de fasligt tidiga morgonpromenaderna osminkad iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du! vad är det för c-vitamins behandling och hur mycket kostar det att göra en sådan? jag har verkligen fått tråkig hud på sista tiden och vill verkligen få till det. har du som är kunnig några bra tips och råd? kram

2011-03-19 @ 00:51:58
URL: http://havssulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0