Fortfarande fredagskväll.

Har ni förresten haft den där känslan någon gång, då man känner att det är något som saknas? Man har ingen aning om vad, eller varför den bara finns där, men det gör den.

Jag gillar det oftast inte. Jag gillar att känna mig någorlunda tillfreds och inte behöva "sakna" något man inte visste att man saknade.

Jag vet inte om det är allsången (det är någon sång av gyllene tider tror jag) bakom fönstret, agassi liggandes på min fot, eller att jag trivs så bra i lägenheten, som just gjorde känslan rätt okej ändå. Må det vara att jag saknar något, men det jag väl har är rätt bra. Att kunna längta efter något är nog bara bra ibland. Man får en massa andra saker att tänka på, inte det gamla vanliga störiga tankarna bara.

Förresten så är det typ fjärde gången jag drömmer om att jag tappar tänder. Såg på "efter tio" när det var någon drömtydare där, men minns inte riktigt vad han sa att det betydde. Vet ni? Det är då riktigt omysigt. Först får jag världens glugg, men det är väl okej, jag tappade ju de åtminstone inte. Förresten så ska väl glugg vara rätt trendigt också? Jag menar, Lara Stone & co. Så det är väl bara att acceptera, hade ändå inte haft råd att fixa tandställning igen. Men helt plöstligt så rör sig tanden lixom. Ni vet när man bara försiktigt rör den och innerligt hoppas att den bara rör sig av ren inbillning, och till slut, till min förtvivlan, så lossnar den. SUCK. Sedan får man panik och de andra bara fortsätter i samma takt. Och jag kan lova, det är inte stiligt.

Det är redan helg. Vad säger vi om det? Jag har som tappat dagsuppfattningen på sistone. Det är lite mer "imorgon jobbar jag/är jag ledig/har alla de här sakerna att hinna med/har inte så fasligt många grejer att göra faktiskt", längre än så blire inte att tankarna far.

Och zombieprogrammet är fortfarande på i bakgrunden. Har inte kommit så långt ännu.. men snart tänkte jag göra en liten extra kraftansträngning för ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0