Söndag

Jag har ändå börjat komma tillfreds med söndagar. De är lixom helt okej nuförtiden. Speciellt när migränen verkar ha hållt sig borta (tar i trä) på sistone och Johnny Cash låtar går i bakgrunden. Hade varit fint med en sådan skiva så jag inte behövde ha internet varje gång jag vill vara lite melankolisk (min och robins version av melankoli) och lyssna. Men får bli ett senare projekt.
Känner att om solen skulle hålla sig kvar under dagen så skulle jag kunna bättra på min genomskinliga "bränna", då hade det varit ännu mer perfa.

Klädutmaning dag 1:
Klänning, tights och en skön (men piffigare) kofta.
Varmt med piff!


Agassi väljer alltid den bästa platsen för tv-tittande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0