Naturlig utmaning

Jag känner för en liten "utmaning" när det kommer till mig själv, för att äta bättre och för miljön rent allmänt.

Så har bestämt mig för att äta mer raw food åtminstone till största del, minst 70% på vardagar, helgerna får innehålla fusk. Har också bestämt mig för att försöka att endast köpa 2hand eller ekologiska kläder (älskar det faktum att de vanliga klädkedjorna som t.ex. Gina Tricot och H&M fått in mer eko) med vissa undantag. Sen också bara naturliga produkter (såklart inte heller djurtestade!) till ansiktet och kroppen som inte innehåller en massa skumt. Detta för både djur & natur, miljön och inte minst mig själv.

Lär hålla er uppdaterade, haha. Och om jag hittar någon ny härlig favvoprodukt eller annat bra så tipsar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0